مهار تورم،رشد تولید
عنوان گروه خبري / خبر .
  • ساعت : ۰۸:۳۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ 
  • تعداد بازدید : 526
مجری طرح توسعه میادین سپهر و جفیر در آغاز هفته دفاع مقدس خبر داد:
آمادگی جهت تولید و بهره برداری از میادین نفتی سپهر و جفیر

به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت ،  همایون کاظمینی مجری طرح توسعه میادین سپهر و جفیر  با اعلام خبر آمادگی جهت تولید و بهره برداری از میادین نفتی سپهر و جفیر گفت : 
در میادین سپهر و جفیر که رزمگاه و مشهد جوانان غیور در هشت سال دفاع مقدس بوده جهاد کماکان ادامه دارد. وی افزود با اتمام فعالیتهای توسعه ای اعم از حفاری و نصب تسهیلات و تجهیزات مورد نیاز بهره برداری از چاه های این میادین ، بزودی و پس از نصب سیستم ایمنی چاه ها ، تولید و بهره برداری از میادین سپهر و جفیر آغاز می گردد.
مهندس کاظمینی  ادامه داد : 
بر اساس DPOP تولید ابتدا جهت تحقق FTP به میزان ۲۱ هزار بشکه در روز می باشد که این میزان تولید در پایان فاز اول به ۳۶ هزار بشکه و در پایان توسعه فاز دوم به ۱۱۰ هزار بشکه در روز خواهد رسید. وي ابراز امیدواری کرد با توجه به آزمایش توليد اولیه از چاههای فهلیانی حفاري شده، میزان تولید بیش از مقادیر ذکر شده در DPOP برای این چاهها باشد.

مجری طرح توسعه سپهر و جفیر ضمن قدردانی از تمامی ارکان دست اندرکار توسعه طرح گفت : تعامل ، همکاری مستمر و پیگیری تمام ارکان از جمله شرکت مهندسی و توسعه نفت ، شرکت بهره برداری نفت و گاز اروندان و شرکت توسعه دهنده ( اکتشاف و تولید پاسارگاد) منجر به پیشرفت چشمگیر این پروژه در طول یکسال گذشته بوده است بنحوی که شاهد اخذ میانگین پیشرفت ماهیانه بیش از سه درصد بودیم که جا دارد از تمامی این عزیزان قدردانی نمایم.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0