مهار تورم،رشد تولید
عنوان گروه خبري / خبر .
  • ساعت : ۱۶:۰۲
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ 
  • تعداد بازدید : 623
next    /  3 prev
مديرعامل شركت مهندسی و توسعه نفت خبر داد:
آمادگی كامل جهت بارگیری و ارسال نفت خام در مخازن ذخیره سازی نفت منطقه جاسك
به گزارش روابط عمومی شركت مهندسي و توسعه نفت،‌ ابوذر شريفي مديرعامل و رئيس هيئت مديره اين شركت روز 5 شنبه(29 تيرماه) از  مخازن ذخيره سازي نفت خام جاسك بازديد بعمل آوردند، وي در جريان اين بازديد ميداني گفت: به همت همكارانم در طرح ملي گوره-جاسك، در حال حاضر با اجرای سیستم آتش نشانی و نیروگاه مربوطه،  دو میلیون بشکه از این مخازن آماده بهره برداری مي‌باشد.

به گزارش روابط عمومي شركت مهندسي و توسعه نفت،‌ ابوذر شريفي مديرعامل و رئيس هيئت مديره اين شركت روز 5 شنبه(29 تيرماه) از  مخازن ذخيره سازي نفت خام جاسك بازديد بعمل آوردند، وي در جريان اين بازديد ميداني گفت: به همت همكارانم در طرح ملي گوره-جاسك، در حال حاضر با اجرای سیستم آتش نشانی و نیروگاه مربوطه،  دو میلیون بشکه از این مخازن آماده بهره برداری مي‌باشد.

مديرعامل شركت مهندسي و توسعه نفت با بيان اينكه اين مخازن به روش  BOT و با سرمايه‌گذاري گروه سرمايه‌گذاري اميد احداث گرديده است، گفت: در منطقه جاسك و در مرحله پاياني خط لوله گوره به جاسك، مخازن ذخيره‌سازي به ميزان 10 ميليون بشكه طراحي گرديده و درحال اجرا می باشد و با بهره برداری از این مخازن امکان انتقال نفت از مخازن به سمت SPM جهت بارگیری فراهم می‌شود.

ابوذر شريفي اظهار داشت: 4 مخزن ديگر به ميزان ذخيره‌سازي 2 ميليون بشكه تا پايان شهريور ماه سال‌جاري به بهره‌برداري خواهد رسید.
وی ابراز امیدواری کرد که شرکت مهندسی و توسعه نفت طی سال جاری حدود ۱۰ میلیون بشکه به ظرفیت ذخیره سازی نفت خام کشور اضافه کند.

 

jask--42.jpg

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0